عنوان : تشریح عملكرد شـهرداری زرنـد در شـش ماه اول سـال 1397
تاريخ :
 ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ 
ساعت : ۱۳:۴۲:۱۴
    /  24

سخن شهردار

صميمانه ترين سلام ها و درودهاي خود را به پيشگاه حضرت وليعصر (عج ) و نائب بر حقش مقام عظماي ولايت و مسئولين دلسوز نظام و مردم پرتلاش و مهربان زرند تقديم مي نمايم .

 خداوند متعال را شاكريم كه فرصت خدمت به شهروندان فهيم و فرهنگ مدار اين شهر را براي ما مقدر فرمود . بي ترديد سازمان بزرگي همچون شهرداري باداشتن وظايف متعدد در حوزه هاي مختلف شهري ، بزرگترين نهاد مدني خدمتگزار بشمار مي آيد .

براين اساس روح خدمتگزاري و اخلاص مي بايست بيش از پيش در پيكره اين سازمان دميده شده تا رضايتمندي شهروندان محقق گردد . خوشبختانه كاستي ها و نواقص شهر زرند شناسايي شده و شوراي اسلامي شهر و شهرداري برآنست در جهت حل منطقي و عملي معايب موجود راه حل منطقي ، سريع و علمي چاره انديشي نمايند كه يقيناً دستاورد تعامل آنها غلبه برمشكلات شهر وحلاوت آن به مذاق شهروندان خواهد بود .

معتقدیم كه سيستم اجرايي شهرداري هرگز به تنهايي برمشكلات فائق نخواهد آمد اما با صداقت ، عدالت اجتماعي ، انضباط مالي ، تقويت نظارت ، پرهيز از هرگونه تنش  و مقابله جدي با اعمال خلاف قانون عزم مديريتي خود را براي حل مشكلات مردم بسيج نموده و با علم به اينكه هيچ  هدفی جز خدمتگزاري برمردم نداريم تمام تلاش خود را جهت ايجاد اعتماد ميان شهروندان و شهرداري بكارخواهيم بست و قطعاً با ياري همشهريان فكور و صبورمان شهري مطلوب ، پاك ، سرسبز و با امكانات مدرن شهري كه حق ايشان مي باشد را درآينده نزديك خواهيم داشت.

محمد رضا مهدلو

شهردار زرند

--------------------------------------------------

*خـدمات شــهری

- امـور شهر

1-       جانمایی و آغاز عملیات احداث ایستگاه انتقال زباله ها شهری با اعتباری به مبلغ 000/000/000/1 ریال

2-      اجرای برنامه جدید جمع آوری زباله با افزایش زمان جمع آوری و کاهش هزینه ها(کاهش 4 دستگاه بنز خاور و 12 نفر نیروی انسانی)

3-      الصاق برچسب برنامه جدید جمع آوری زباله بر روی درب  منازل شهروندان به تعداد 000/20 برچسب

4-      توزیع اطلاعیه مربوط به برنامه جدید جمع آوری زباله در سطح شهر به تعداد 000/30 برگ

5-      رنگ آمیزی پایه تابلوهای سطح شهر به تعداد 120 عدد

6-      اخذ تأییدیه اداره کل حفلظت محیط زیست در خصوص محل دفن جدید زباله در  فاصله 30 کیلومتری شهر

7-      خرید 50 دستگاه مخزن زباله ی جدید گالوانیزه به مبلغ 000/000/300 ریال

8-      جانمایی،‌آماده سازی و فنس کشی مرکز نگهداری و کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری در زمینی به وسعت 15000 مترمربع

9-      جمع آوری زباله های شهر به مقدار 7200 متر مربع

10-  انعقاد قرارداد در خصوص جمع آوری زباله های عادی کارخانجات و بیمارستانهای سطح شهر به ارزش 000/000/000/1 ریال

11-  رنگ آمیزی جداول میادین و رفیوژ بلوار های (امین،‌سلمان فارسی،‌زنده یاد نخعی، میدان دانشگاه) به طول 3000 ریال

 

 

-       کشتـارگاه

1-      گاز کشی کشتارگاه دام شهرداری با هزینه بالغ بر 000/000/500 ریال

2-      احداث سکوی ذبح دام سبک و اصلاح ورودی سالن کشتار با هزینه بالغ بر 000/000/100 ریال

3-      کشتار دام سنگین به تعداد 865 رأس گاو و 100 نفر شتر

4-      کشتار دام سبک به تعداد 3141 رأس گوسفند و 1069 رأس بز

5-      واگذاری کشتارگاه دام شهرداری به بخش خصوصی با اجازه بهاء ماهانه مبلغ 000/000/125 ریال

-       آرامستان

1-      پاکسازی بهشت زهرا و گلزار مطهر شهداء ب صورت هفتگی

2-      لایروبی، پاجوش زنی و هرس درختان بهشت زهرا به صورت هفتگی

3-      ساخت قبر در قطعه عمومی توسط پرسنل شهرداری به تعداد 50 صورت قبر

4-      لوله کشی و نصب شیر برداشت آب در قطعه رحمت به طول 400 متر

-       اجرائیات

1-      جمع آوری پسماندهای ساختمانی بطور روزانه و مستمر به تعداد 276 کامیون

2-      صدور اخطاریه در خصوص رفع سد معبر به تعداد 1146 برگ اخطاریه

3-       توزیع اطلاعیه بین واحد های کسب در خصوص عدم سد معبر به تعداد 3000 برگ

4-       توزیع اطلاعیه بین واحد های صنفی در خصوص رعایت نظافت پیاده رو و جوی جلوی مغازه خود به تعداد 3000 برگ

-* درآمدها:

1-      عوارض ذبح دام و طیور 000/202/163 ریال

2-      درآمد حاصل از فروش و جمع آوری زباله 910/053/88 ریال

3-       درآمد کشتارگاه 500/950/458 ریال

4-      درآمد غسالخانه و گورستان 000/720/807 ریال

5-      درآمد حاصل از کرایه ماشین آلات و وسائط نقلیه 000/340/389  ریال

6-      جریمه سد معبر و اجاره بهاء دکه ها 000/670/500 ریال

*عملکرد اداری و مالی

*لیست درآمدهای شهرداری

1-     پرداختی از محل بستانکاران 000/000/600/9 ریال

2-     پرداختی به کارپرداز 000/000/200/5 ریال

3-     پرداختی بابت ماشین آلات 000/200/058/4 ریال

4-     پرداختی بابت حقوق پرسنل مرکز و  سازمانها 000/388/280/109 ریال

5-     پرداختی به شهرنما 000/486/292/44 ریال

6-      سایر پرداختی ها 000/500/341/13 ریال

7-     جمع کل پرداختی ها: 000/574/772/185 ریال

 

 

*عملکرد امور قراردادها

1-      میزان وصولی این واحد در 6 ماه اول سال 1397 بابت اجاره املاک شهرداری از مستأجرین مبلغ 000/551/293/1 ریال می باشد.

2-      تنظیم و عقد قرارداد حجمی تنظیف معابر سطح شهر مربوط به سه ماهه اول سال 1397 با شرکت شهرنما.

3-      تمدید 20 مورد قرارداد مربوط به اجاره املاک شهرداری.

4-      برگزاری مزایده فروش زمینهای شهرداری

5-      برگزاری جلسات بازگشایی پاکات مزایده املاک شهرداری و اعلام برندگان مزایده.

6-      برگزاری  و آگهی مزایده ها و مناقصه های  شهرداری

7-      اخذ استعلامات مورد نیاز جهت قراردادهای شهرداری

8-      قرارداد مشاوره ای جهت اراضی 570 هکتاری در حریم شهر جهت کاربری های مجاز.

9-      تنظیم قرارداد های شهرداری .

10-   تنظیم و ارائه اخطاریه به مستأجرین املاک شهرداری جهت پرداخت اجارت.

11-  برگزاری 15 مورد جلسات کمسیون معاملات در خصوص فروش زمین و غیره.

12-  میزان وصولی این واحد در 6 ماه اول سال 1397 بابت فروش اسناد مزایده و مناقصه به مبلغ 000/700/17 ریال.

*عملکرد امور اداری و کارگزینی

1-     صدور 164 مورد احکام کارگری

2-     صدور ۳۹ مورد احکام کارمندی

3-      صدور ۱۱5 برگ احکام قراردادی

4-     برقراری 4 مورد ارتقاء گروه کارگری

5-     برقراری 4 مورد فوق العاده ویژه کارمندی

6-       صدور ابلاغ جدید محل کار برای پرسنل

7-      ثبت نامه های داخلی - وارده

8-     توزیع لوازم التحریر پرسنلی

9-     پیگیری در برقراری نظم وانضباط اداری

10-  کنترل ورود و خروج و تاخیر و تعجیل پرسنل - ثبت مرخصی استحقاقی پرسنل

11- ثبت مرخصی استعلاجی پرسنل

12-  ثبت مأموریت های اداری

13- محاسبه و گرفتن گزارش مرخصی و استراحت پرسنل از سال ۸۹ تا ۹6

14- ثبت کار کرد و ارائه به امور مالی بصورت ماهانه

15- نظارت بر ارزشیابی کارکنان

16-  برنامه ریزی و نظارت در زمینه طرحهای رفاهی برای کارکنان شهرداری

17- تشکیل کلاسهای و دروها ویا معرفی کارکنان به موسسات آموزشی بمنظور بالابردن سطح معلومات تخصصی و حرفه ای انان

18- پیگیری گزارشات مختلف برحسب ارجاع مقام مافوق

19- حفظ ونگهداری کلیه اسناد واراق و سوابق اداری مربوطه

 

 

*حقوقی

1-     پرونده های دادگاه نخستین 14 مورد

2-     پرونده های تجدید نظر 3  فقره

3-     پرونده های اجرای احکام 5 فقره

4-     رأی به نفع شهرداری 6 فقره به ارزش 000/000/800/1 ریال

 

*عملکرد امور مالی

1-      تهیه وتنظيم وتصویب بودجه سال ۹۷ شهرداری و سازمانهای وابسته بمبلغ ۳۲۰میلیارد ریال

2-      تهیه و تنظیم و تصویب تفریغ بودجه وبيلان (تراز مالی سال 96 بمبلغ ۲۲۹ملیارد ریال

3-      تنظيم وصدور اسناد حسابداری به تعداد1266فقره

4-      محاسبه حقوق و مزایای پرسنل و پرداخت ماهانه بالغ بر۱5میلیارد ریال

5-      محاسبه و پرداخت معوقه حقوق سال ۹۵ کارکنان 500/4 میلیون ریال

6-      پرداخت اقساط وام سازمان شهرداریهاریدهی اداره آب و برق بمبلغ ۱۰میلیارد ریال

7-      مغایرت گیری حسابهای جاری شهرداری بصورت ماهیانه

8-      پیگیری وصول اسناد بهادار مدت دار از خزانه معین استان و تهاتر بابدهیهای شهرداری

9-      دریافت ووصول ۳۰۰ فقره چک دریافتی از مودیان شهرداری توسط دایره وصول چک

10-  پیگیری واحد مالی و ارائه مستندات جهت بخشش 60 میلیاردریالی جرائم بیمه ای پرسنل و پیمانکاری شهرداری به سازمان تامین اجتماعی

11-  ثبت معاملات فصلی خرید وفروش شهرداری در سامانه امور مالیاتی

12-  پیگیری مجدانه ودرنتیجه بخشش جرائم مالیاتی شهرداری به مبلغ ۲۱میلیارد ریال

13-  تنظيم اظهارنامه مالیاتی شهرداری و ارائه به اداره دارایی زرندو دریافت گواهی ارزش افزوده

*عملکرد فنی و عمرانی

1-     لکه گیری به متراژ 51/519 تن

2-     آسفالت فنیشری 786/3981 تن(غدیر 3و5،بیست متری محرم،تامین اجتماعی ،خیابان شهید رحمانی ،بلوار شادروان نخعی ،فرعی های20 متری محرم،شرکت تراورس)

3-     قیر به تعداد 9 سرویس به متراژ 520/220 تن

4-     ام سی 2 تانکر 740/29 تن

5-     آسفالت شخصی 280/134 تن

-       ماسه شویی:

1-     شن شسته 8656 تن با 541 سرویس

2-     شن نخودی بادومی 8344 با 596 سرویس

3-     شن شکسته 13200 تن با 880 سرویس

4-      شن مخلوط 1453 سرویس

5-     شن پشت سرندی 80 سرویس

6-      شن ماسه بادی 280 تن

 

-       عملیات زیرسازی

شن ریزی   10171 مترمکعب 1453 سرویس

خاکبرداری 1800 با 300 سرویس

تسطیح 000/160 مترمربع

-       واحد ساختمانی

1-     تولید جدول 50*30 تعداد 5713 عدد

2-     جدولگذاری 2090 متر

3-     تولید موزاییک 2113 متر مربع

4-     بارگیری بلوک 4240 عدد

5-     ساخت پل 149 متر

6-      تولید دال 2متری 34 عدد

7-     بندکشی جدول 2090 متر

8-     ماهیچه جدول 2090متر

9-     ساخت قبر 75 عدد

10- فرش موزاییک 856 مترمربع

11- تولید لوله 40و 30 - 40 عدد

12- تولید جدول 50*40  - 804 عدد

*صدور پروانه

1-     صدور پروانه مسکونی 490 مورد به متراژ 122/151 مترمربع و به مساحت 832/84 مترمربع

2-     صدور پروانه تجاری 38 مورد به متراژ 064/5 مترمربع و به مساحت 86/60 مترمربع

3-     صدور پروانه تجاری مسکونی 3 مورد به متراژ 584 مترمربع و به مساحت 266 مترمربع

4-     صدور پروانه صنعتی 2 مورد به متراژ 400/1 مترمربع و به مساحت 66 متر مربع

5-     صدور پروانه فرهنگی 1 مورد به متراژ 2400 مترمربع و به مساحت 998 مترمربع

6-      صدور پایان کار 322 مورد به مساحت 896/58 مترمربع

7-     تمدید پروانه مسکونی 322 مورد به مساحت 668/69 متر مریع

8-     کارشناسی 328/1 مورد

*عملکرد کمیسیون بدوی

1-      تعداد جلسات 15

2-      تعداد پرونده های ارجاع شده 175 مورد

3-      تعداد پرونده هایی که جریمه ریالی گردیده شد 129 مورد

4-      مبلغ کل جریمه ها از ابتدای سال 97 تاکنون 350/647/282/1 ریال

5-      تعداد پرونده ها با رأی تخریب46

*عملکرد کمیسیون تجدید نظر

1-      تعداد جلسات 3 مورد

2-      تعداد پرونده های ارجاع شده 27  مورد

3-      تعداد پرونده هایی که جریمه ریالی گردیده شد 11 مورد

4-      مبلغ کل جریمه ها از ابتدای سال جاری (97) 500/927/403 ریال

5-      تعداد پرونده های با رای نخریب 16 مورد

*شرح عملکرد پلیس

1-      پرونده های ارجاع شده به کمیسیون ماده صد 303 مورد

2-      پیگیری شکایات مردمی 150 مورد

3-      اخطاریه جهت روئیت و کنترل پروانه ساخت 365 مورد

4-      تعطیل نمودن موارد خلاف ساخت و ساز با هماهنگی کلانتری و تنظیم صورتجلسه 37 مورد

5-      تعطیل نمودن کار به دلیل عدم پروانه ساخت 117 مورد

6-      جلوگیری از حفاریهای غیرمجاز 86 مورد

7-      پلمپ درب موارد خلاف ساخت و ساز 57 مورد

8-      تخریب و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز 9 مورد

9-      نامه نگاری به دادستان محترم شهرستان بابات صدور حکم قضایی جهت موارد ساخت و ساز های غیرمجاز 4 مورد

10-   تقسیم بندی شهر به دو منطقه که طی صورتجلسه تحویل پرسنل گشت این واحد گردید.

11-   برنامه ریزی منظم جهت شیفت عصر در روزهای تعطیل به صورت لیست هفتگی

*عملکرد واحد املاک

1-      اراضی مسکونی 000/046/245  مترمربع و درامد 830/797/113/3

2-      تفکیک اراضی تجاری 000/215/2 مترمربع و درآمد 799/666/486

3-      واگذاری زمین (فروشی از طریق مزایده) 17 قطعه و درآمد 500/914/736/14

4-      نقل و انتقال سند مالکیت قطعات واگذاری به متقاضیان 24 مورد

5-      اصلاح نقشه تفکیکی 3 مورد

6-      تشکیل کمیسیون ارزیابی 50 جلسه

7-      مجموع درآمدها: 129/379/427/18

*فرهنگی

1-      برگزاری جشن های هفتگی بهارانه و تابستانه به صورت هفتگی در شهربازی زرند.

2-      برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در شهربازی زرند

3-      برگزاری جشن اقوام عشایر زرندی با همکاری اداره میراث فرهنگی در محل پارک شهید

4-     برگزاری جشن های دهه ی کرامت به مدت ۶ شب در محل شهربازی زرند

5-      برگزاری جشن بزرگ سینا در محل شهربازی زرند

6-       برگزاری جشن ویژه عید مبعث حضرت رسول (ص) در محل شهربازی زرند

7-     برگزاری کلاس مشاوره ویژه کارمندان و کارکنان شهرداری در محل سینما آزادی

8-     تجلیل از رتبه های برتر دانش آموزی با همکاری اداره آموزش و پرورش و شورای محترم اسلامی شهر

9-      برگزاری یادواره شهدای کارمند شهرستان با همکاری پایگاه مقاومت سپاه ناحیه زرند در محل سینما آزادی

10-  مدیریت سینما و اکران فیلم های روز بصورت روزانه در محل سینما آزادی

11- اکران اختصاصی فیلم برای ادارات مختلف در محل سینما آزادی

12- اداره و مدیریت در خصوص اجاره تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر

13- همکاری و مدیریت با هیئت های مذهبی در خصوص برپایی موکب های ماه محرم در سطح شهر زرند

14- همکاری و تعامل با گروه های هنری تئاتر و موسیقی جهت اجرا در محل پلاتوی نمایش

15- برگزاری شب شعر انقلاب با حضور شاعر شهرستان در محل پلاتوی نمایش

16-  همکاری و انعقاد قرارداد فیلم به دنبال پدر

17- هماهنگی با هنرمندان و دیدار با شهردار محترم

18- برگزاری جشنواره عکس من و انقلاب

-       درآمد

درآمد حاصل از سینما 9483 بلیط به مبلغ  000/150/474 ریال

درآمد حاصل از تابلوها 000/000/550 ریال

*عملکرد نقــلیه

1-     حمل شن مخلوط  جهت زیر سازی و معابر شهری به تعداد 1748 کامیون

2-     حمل آب با تانکر جهت فضای سبز و سایر مصارف 1650 سرویس

3-      جمع آوری نخاله ساختمانی سطح شهر  220 کامیون

4-     بارگیری شن توسط لودر کارخانه روی قیف و شخصی 2500 سرویس

5-      حمل شن با کامیون روی قیف کارخانه 1550 سرویس

6-       آوار برداری و آماده سازی سیمی تریلر 736 سرویس

7-     حمل آسفالت به سطح شهر 326 سرویس

8-     حمل شن نخودی و شسته 75 سرویس

9-     جمع آوری اطراف قبور شهدای گمنام  42 سرویس

10- خاک ریزی بلوار ورودی 58 سرویس

11-  هزینه خرید لاستیک ، روغن و قطعات یدکی 000/000/000/5 ریال

12-  در آمد حاصل از کرایه ماشین آلات 000/000/557 ریال

13- خاک برداری بلوار پارسیان

14- تعمییر لودرهای شهرداری

15- خرید یک دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه جرثقیل ۱۰تن

16-   تعمیر اساسی ۴ دستگاه بنز ده تن

17-  تعمیر  بیل مکانیکی ، یک دستگاه بنز خاور

18- تعمیر و بازسازی جرثقیل 5تن

19-  تعمیر و بازسازی قیر پاش

20- تعمیر و بازسازی یک دستگاه تانکر آب

21- تعمیر دو دستگاه تراکتور و تعمیرات روزمره خودرو های نقلیه

جمع آوری زباله های سطح شهر به صورت ۳ شیفت شامل ۶ خودرو زباله شب ، ۳ خودروی زباله صبح کار و ۲ خودرو زباله عصر کار می باشند و سایر ماشین الات شامل ۲ دستگاه گریدر ، 2 دستگاه غلطک زیرسازی . بیل بکهو ، بیل مکانیکی و ۳ دستگاه لودر و ... بصورت روزانه مشغول به فعالیت می باشد. واحدهای آپاراتی ، تعمیرگاه و سرویسکاری ، برقکاری و جوشکاری بصورت روزانه در حال خدمت رسانی می باشند .

*حمل و نقل و ترافیک درون شهری

1-     درآمد صدور پروانه و تمدید دفتر تاکسیرانی به مبلغ 800/243/216 ریال

2-     درآمد فروش بلیط اتوبوس به مبلغ 005/936/908 ریال

3-     درآمد صدور کارت سوخت خودروهای سنگین مبلغ 000/906/168 ریال

4-     متراژ خط کشی معابر عمومی سطح شهر 66200 مترطول به مبلغ 000/000/217/2 ریال

5-     خط کشی مدارس سطح شهر به متراژ 489 مترمربع

6-      خط کشی دهیاری ها به متراژ 514/22 متر طول

7-     درآمد نصب 22 عدد تابلو علائم ترافیکی به مبلغ 000/000/350 ریال

8-     خط کشی سرعتگیر به متراژ 280 متر

9-     نصب چراغ راهنما چهارراه توکلی

10-  صدور پروانه تاکسیرانی  40مورد

11- معرفی به اماکن عمومی 47 مورد

12-  پلمپ آژانس های مختلف 4 مورد

13- تمدید پروانه آژانس تاکسی تلفنی 5 مورد

14- ابطال پروانه تاکسیرانی 6 مورد

15- برگزاری جلسات کارگروه ترافیک

16-  نظارت برعملکرد تاکسی های درون شهری

17- نظارت بر عملکرد پایانه های شهری

18- ساماندهی سرویس مدارس

19- ساخت تابلوهای جهت نمای شهری

*عملکرد آتش نشانی

1-      ماموریت های  انجام شده اطفاؤ و حریق 102 مورد (مسکونی16 مورد- تجاری 4 مورد- زباله 22 مورد- وسائل نقلیه 8 مورد- جنگل و درختان 23 مورد- سایر 29 مورد )

2-      ماموریت های امداد و نجات 82 مورد

3-      نفرات اعزامی به ماموریت ها 368 نفر

4-      وسایل نقلیه اعزامی 184 دستگاه

5-      آموزش شهروندان و کودکان 6322 نفر

6-      صدور گواهی حریق 6 مورد

7-      بازدید ایمنی 6 مورد مانور 11 مورد

8-      برگزاری آزمون آمادگی جسمانی نیروهای آتش نشانی

9-      خرید لوازم و تجهیزات جدید آتش نشانی

10-  خرید لوازم و ست ورزشی جهت کارکنان آتش نشانی  

*عملکرد سازمان پارکها و فضای سبز

1-      راه اندازی ،استاندارد سازی واخذ گواهینامه یکساله شهربازی با اعتبار 000/000/000/1ریال

2-      بهسازی و کف سازی بوستان شهید رجایی 1000 متر مربع

3-       نصب مجموعه تندرستی به تعداد یک ست

4-       ساخت بوستان جنب زمین چمن مصنوعی اکبرآباد به میزان 3000 متر مربع

5-      ساخت بوستان طبیعت به متراژ 600 متر مربع

6-       تجهیز دو حلقه چاه

7-       تولید 10000 نهال درخت

8-       تولید 20000 صندوق گل فصلی

9-       مبارزه تلفیقی با سوسک پوست خوار کاج

10-   شروع طرح مغازه سبز از خیابان بهشتی

11-   نقاشی دیواری در سه محل

12-  آموزش شهروندی به کودکان به تعداد 3000 نفر در بوستان دوستدار کودک

13-   رنگ آمیزی بوستانهای نشاط، لاله، بهشت، معلم، شهربازی و شهدای مدافع حرم

14-   نصب مجموعه پلی اتیلن در شهرک سیدالشهداء

15-  لایه روبی انهار سطح شهر به میزان یکصد و پنجاه کیلومتر در سه نوبت

16-  خدمات شهربازی و وسایل استاندارد آن به بیست هزار نفر

17-  تامین روشنائی میادین و پارک شهید

18-   لوله کشی بلوار امام رضا(ع) به متراژ 1000 متر

19-  کاشت درخت بوستان فرهنگیان

20-  گلکاری بهاره به میزان 15000 صندوق گل فصلی

21-  عقد قرارداد نگهداری و توسعه فضای سبز سنگ آهن جلال آباد

22-  فعالیت سه گلخانه در سطح شهر برای تامین گل و درخچه های شهرداری

23-  هرس و فرم دهی درختان سطح شهر

24-  همکاری با شرکت های صنعتی در راستای کاشت و نگهداری فضاهای سبز

25-  جداسازی آب شرب شهری از آب فضای سبز

*عملکرد فن آوری

- راه اندازی اینترنت وایرلس جهت اداره مرکزی برای سیستم سیماک در واحد صدورپروانه شهرداری

- راه اندازی شبکه داخلی در سازمان آتش نشانی.

- راه اندازی شبکه دولت در شهرداری

- نصب  و راه اندازی سیستم وصول چک در واحد حسابداری و امور مالی شهرداری

- تجهیز سازمان آتش نشانی به اتوماسیون اداری.

- ثبت و نگهداری پرونده های ممیزی املاک

- بروز رسانی نرم افزار سیماک

- مدیریت وتغییرات مورد نیاز در بانک اطلاعاتی

- پشتیبانی تمام نرم افزارهای شهرداری (اتوماسیون اداری ، سیداش،انبار،اموال،پویشگران،حضور و غیاب ،حقوق و دستمزد،سیماک،نوسا...

- عیب یابی،تعمیر ،تعویض، و راه اندازی سیستم واحدهای مختلف

- نصب نرم افزارهای کاربردی

- نصب ویندوز

- نصب نرم افزارهای شهرداری

- تهیه فایلهای حقوق ماهانه و حکم و بیمه، پرسنل اداره مرکزی و سازمانها

- تهیه دیسکت بیمه تامین اجتماعی تمامی پرسنل

- تهیه دیسکت بیمه بازنشستگان

- وارد نمودن لیست کسورات بازنشستگان در سامانه

- تهیه گزارشات مورد نیاز واحدها و همچنین طراحی فرم های مورد نیاز

-عیب یابی و  تعویض قطعات سیستم

- شارژ تونر 95عدد،تعویض درام 10عدد و 3عددفوم و اضافه شدن 4 عدد تونر جدید

- تعمیر و نصب چاپگر

- کنترل درآمدهای واریزی بصورت روزانه

- مغایرت گیری قبوض درآمد شهرداری بصورت روزانه

- ارسال پیام کوتاه از طریق سامانه 30005298 برای شهروندان و مناسبتهای مختلف برای اداره مرکزی و سازمان ها

- پشتیبانی مشترکین اینترنت اداره و سازمان ها

- کنترل پستخانه و ونتا فاکس

- بروز رسانی پورتال و زیر پورتال شهرداری

- آماده کردن فایل موجودی حساب ها به صورت روزانه

- جمع آوری و تدوین آمار ماهانه و فصلی واحد های مختلف

- چکاپ دوره ای سازمانها و واحدهای شهرداری و بررسی نیازهای آنها

- وارد نمودن آمار صدور پروانه در  سامانه یکپارچه جمع آوری الکترونیکی داده ها

- تهیه back up از تمامی دیتابیس ها

- بروز رسانی تمامی نرم افزارها

- کابل کشی مورد نیاز واحدها  به متراژ302 متر

- ارسال و دریافت نامه های سامانه شبکه دولت بصورت روزانه و ارسال به واحد مربوطه

-تهیه بوشور های آموزشی به منظور ارتقا و افزایش آگاهی کاربران سیستم ها بصورت ماهانه

- تهیه  و بروز رسانی شناسنامه الکترونیکی کلیه  سیستم ها شامل نام دستگاه ،مدل ،کد اموالی و...

*عملکرد روابط عمومی

 * برگزاری همایش سراسری شهرداران استان کرمان برای اولین بار در زرند

* نصب بنر و پلاکارد به مناسبت های مختلف در سطح شهربه متراژ 400  متر مربع  

*همکاری مستمر با نشریات محلی استان جهت انعکاس اخبار و عملکرد شهرداری 200مورد

*دیدار با معلمان شهر با حضور شهرداری و اعضای شورای شهر دو نوبت

* آذین بندی معابر شهری به مناسبت های مختلف

* برگزاری مراسم روز کارگر 

*هماهنگی و دیدار با روسای ادارات شهرستان

* هماهنگی و دیدار با اساتید حوزه و دانشگاه

* برگزاری نشستهای مشورتی مختلف با مدیران روابط عمومی 3مورد

* برگزاری نشستهای مختلف با شهرداران مدارس و اولین آزمون شهرداران6جلسه

* هماهنگی جهت نشست شهرداران شهرستان2 نوبت

* خرید لوازم وتجهیزات مختلف جهت آذین بندی و ... به مبلغ 60میلیون ریال

       *تهیه بنر وپارچه نوشته ونصب آنها درمراسمات مختلف

*مشارکت دربرنامه های فرهنگی مذهبی وملی خودجوش مردم.

* اطلاع رسانی بموقع درخصوص اقدامات در دست اقدام ،انجام شده  و پیشرو شهرداری.

* همکاری ومشارکت در اجرای برنامه های ورزشی وسلامت با نهادها وارگانهای دولتی.

* همکاری دراجرای هرچه بهتر جشنهای ملی مذهبی با نهاد بسیج ونهادهای مردمی.

* اجرای طرح تکریم ارباب رجوع

* برگزاری ملاقاتهای عمومی

*برگزاری نشستهای هفتگی شهردار با معاونین

*هماهنگی و دیدار با دانش آموزان مدارس



بازگشت           چاپ چاپ      نظر دهی به خبر نظر دهی به خبر
 
پورتال شهرداری زرند
DOURAN Portal V3.9.8.211
V3.9.8.211